رفلاکس پنهان داره عزیزم ببر دکتر دارو میده خوب میشه دختر منم داره
بچه منم اینطور شد خیلی بده طفلی اذیت بود رفلاکس داشت دارو دادم کاملآ آروم شد
اب دهن میاد یعنی سردیش شده، شما چیزی میخوری ک ب بچه نمیسازه مثل گوجه سبز
احتمال داره ک دندون هم در بیاره و بخاطر همین اذیت میشه و نمیتونه بخوره
من این دوتارو احتمال میدم
اعتصاب شیره اکثر بچه ها تو اون سن اعتصاب میکنن ، آب دهن هم بخاطر اینکه شیر نمیخوره نوزاد ها هروقت تشنه باشن آب دهنشون میریزه. دختر منم اعتصاب کرد سه روز ولی من اسرار نمیکردم شیر بخوره و سینه خودمو میدم همونو دادم البته تو خواب میخورد خوب، شیشه ندادم خودش بعد سه جهار روز درست شد خورد
آب دهنش میاد نشونه دندون درآوردن
یک هویچ رو بزار فریزر یخ زد بدخ دستش بزنه به لثه هاش خودت کمکش کن تا یاد بگیره دردشو کمتر میکنه خوشش میاد
شاید از دندونشه ی موقع ک خیلی اذیته یکم استامینوفن بهش بده هم خودت هم خودش استراحت کنید
یا گوششه یا دندون درمیاره
شاید گوشش درد میکنه نمیتونه بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.