مامانا شما شیردوش برقی دارید ایستفاده میشه؟؟؟

۵ پاسخ

من دستی گرفتم
چون زیاد استفاده نمیشد هزینه نکردم برقی بگیرم

من گرفتم پرتاله عالیه عصای دستمه چون بچم سینه مو نمیگیره نوک سینه م داخله

اره برقی خوبه از این دستیا اصلا ب درد نمیخوره اگر میخای برقی بگیزی یچی خوبی بگیز

آره من گرفتم عالیه واقعا

اره استفاده میشه ولی دایمی استفاده نکن بدرد افزایش شیر می خوره یا کسایی که شیرشون نمیاد وگرنه نوک سینه رو خراب می کنه من اوایل استفاده می کردم تا شیرم بیاد وجشتناک شده بودم

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۸ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۸ ماهگی
مامان رز👧🏻🎀 مامان رز👧🏻🎀 ۱۴ ماهگی
مامان سلین🧑رایان👶 مامان سلین🧑رایان👶 ۱ ماهگی