من دستی گرفتم
چون زیاد استفاده نمیشد هزینه نکردم برقی بگیرم
من گرفتم پرتاله عالیه عصای دستمه چون بچم سینه مو نمیگیره نوک سینه م داخله
اره برقی خوبه از این دستیا اصلا ب درد نمیخوره اگر میخای برقی بگیزی یچی خوبی بگیز
آره من گرفتم عالیه واقعا
اره استفاده میشه ولی دایمی استفاده نکن بدرد افزایش شیر می خوره یا کسایی که شیرشون نمیاد وگرنه نوک سینه رو خراب می کنه من اوایل استفاده می کردم تا شیرم بیاد وجشتناک شده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.