۲ پاسخ

عناب بخور میاد پایین

آمپول فشار واست زدن موقع زایمان؟
یا زایمانت سزارین بود؟
من مامانم بنده خدا سر داداشم بهش آمپول فشار زدن میگه از 27سالگی فشارخون گرفته🥲

سوال های مرتبط

مامان قندِعسل💖 مامان قندِعسل💖 ۱۰ ماهگی