۲۴ پاسخ

منم امروز چون روز پسر بود کیک سیب و‌کشمش دارچینی درست کردم داغ داغ ی برش خورد😂

تصویر

عزیزم دستور و دیدم اما چطوری گرم هارو متوجه بشم دقیقا چقدره نمیدونم ترازو آشپزخونه ندارم کاش مثلا اندازه گیریت لیوان یا قاشق بود🥲

عزیزم ارد قنادی باشه یا نونوایی؟ و اینکه اگه موادشو نصف اینارو بریزم خراب میشه

تو فر چجوری درست کنم

بعد اینا واسہ چند عدد

دستورت بدہ منم درس میکنم عین بازاریا

چیکار کردی وسطش برش خورد

عزیزم دستورشو میگین

😂چطوري
انقدر هنرمندي😘

به به 😍😍 مارک توسترت چیه عزیزم؟ راضی هستی؟

چه جذاب شدن😍

دستور پلیززز

یعنی تو تستر درست کردی اینارو؟ نوشجانش❤️

دستورشو نمیدی🫠🫠🫠🫠

چه خوشمزه بنظر میان 🤩🤩

نوش جونش 😍😍
منم بیام دم تسترتون بایستم بگم کیک کیک دستور پختش را می گی ؟

به به
ازکیک های مایزدی ها هم بهتر شده😝😝

دستورشو بگو خسیس نباش

میشه دستورشو بگی منم تستر دارم

واییی عالی شدن دستور بدع گلمم🥰🥰🫰🏻

نوش جان دستورشو هم بگو عزیزم

میشه دستور پخت بگین

واقعا خیلی خوب شد ماشاالله به شما خانوم کدبانو❤️

چه جذابن
کاش دستورشو بگی

سوال های مرتبط