نصف شبا
همه وقت
وقت بی وقت میزنه
شبا ،😂😂
منم عصر میزنه باز دو روز میگذره باز صب زود میزنه اصلا هر وقت که دلش بخواد تا صداش میزنم لگد نمیزنه انگاری قهره باهام
شبا موقع خواب
وقتایی ک به کمر میخابم تایم خاصی نداره
اخر شب صب زود
صبحاتاچشاموبازمیکنم میفهمه بیدارم نمایشش شروع میشع فسقل
هر وقت عشقش بکشه☹️
وقتی براش چیزی میخرم 🤣🤣 انگار میدونه واقعا
من هر وقت به پهلوی چپ دراز میکشم
طی روز همش
عصرا و شبا
شبا😅
عصر حدود ساعت پنج و شش😵💫
نی نی من دو روزه کم تکون میخوره🚶🏿♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.