نینیاتون چه وقت بیشتر لگد میزنن؟

۱۶ پاسخ

نصف شبا

همه وقت
وقت بی وقت میزنه

شبا ،😂😂

منم عصر میزنه باز دو روز میگذره باز صب زود میزنه اصلا هر وقت که دلش بخواد تا صداش میزنم لگد نمیزنه انگاری قهره باهام

شبا موقع خواب

وقتایی ک به کمر میخابم تایم خاصی نداره

اخر شب صب زود

صبحاتاچشاموبازمیکنم میفهمه بیدارم نمایشش شروع میشع فسقل

هر وقت عشقش بکشه☹️

وقتی براش چیزی میخرم 🤣🤣 انگار میدونه واقعا

من هر وقت به پهلوی چپ دراز میکشم

طی روز همش

عصرا و شبا

شبا😅

عصر حدود ساعت پنج و شش😵‍💫

نی نی من دو روزه کم تکون میخوره🚶🏿‍♀️

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی