۴ پاسخ

والا من‌که ۲۷۰۰ماهی میدم‌تامین اجتماعی اصلا راضی نیستم

گوگل بزن بیمه کن

به هیچ دردی نمیخوره بیمه سلامت ما بیمه سلامت داریم انگار نداریم هیچی شاملش نمیشه یه پزشک خانواده داشت خوب بود که همونم برداشتن مسخره ها

دفتر پیشخوان

سوال های مرتبط