۷ پاسخ

شوهرمن هرماه برام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی رد میکنه،همون اول گفتم بده بدم به طلا قبول نکرد،الان ۳ ۴سال سابقه دارم،بخاد نریزه فایده نداره دیگه،اون سالهایی ک ریختیم سوخت میشه،بنظر منم بزرگترین اشتباه تو مملکت یکیش همین بیمه س

فقط تامین اجتماعی و طلا .......بقیش پنج سال دیگه یکجا میدن بهت ادامه باز بایدبدی من که اعتماد به هیچی ندارم

اصلا ارزش نداره
همین مبلغ را بدین طلا سودش بیشتره

ما ۷ سال پیش میریختیم ماهی ۱۰۰ تومن سالی میشد دو گرم طلا بعد یه برگه بهمون دادم ۳۰ سال دیگه (هرسال به مبلغش اضافه میشه) ۷ میلیارد بهتون میدیم اون موقع اینجوری بودیم که وااااوووو امسال برگه رو نگاه کردم فقط خندیدم تازه ۷ ساله گذشته حساب کن ۳۰ سال بشه چی میشه😂

اشتباهه محضه
همون مقدار پول رو برو طلا بگیر واسش هرماه

با این تورم پول برای بیمه ریختن شوخی بیش نیست.اصلا این کارو نکن

بنظرم اصلاارزش نداره

سوال های مرتبط