شوهرمن هرماه برام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی رد میکنه،همون اول گفتم بده بدم به طلا قبول نکرد،الان ۳ ۴سال سابقه دارم،بخاد نریزه فایده نداره دیگه،اون سالهایی ک ریختیم سوخت میشه،بنظر منم بزرگترین اشتباه تو مملکت یکیش همین بیمه س
فقط تامین اجتماعی و طلا .......بقیش پنج سال دیگه یکجا میدن بهت ادامه باز بایدبدی من که اعتماد به هیچی ندارم
اصلا ارزش نداره
همین مبلغ را بدین طلا سودش بیشتره
ما ۷ سال پیش میریختیم ماهی ۱۰۰ تومن سالی میشد دو گرم طلا بعد یه برگه بهمون دادم ۳۰ سال دیگه (هرسال به مبلغش اضافه میشه) ۷ میلیارد بهتون میدیم اون موقع اینجوری بودیم که وااااوووو امسال برگه رو نگاه کردم فقط خندیدم تازه ۷ ساله گذشته حساب کن ۳۰ سال بشه چی میشه😂
اشتباهه محضه
همون مقدار پول رو برو طلا بگیر واسش هرماه
با این تورم پول برای بیمه ریختن شوخی بیش نیست.اصلا این کارو نکن
بنظرم اصلاارزش نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.