طفلک دلدرد داره
گیاهی نده خطرناکه کلیه هاش و معده ش گنجایش هضم چیزی غیر شیرمادر نداره گناه داره
ببر دکتر قطره کولیف و کولیک ایز بده
ببین با کدوم اروم میگیره بهش بده
هردو بچه های من کولیک ایز تا میخوردن بیهوش میشدن
و اینم بگم دختر از نوزادی براش چشم بند میزدم
همه همینن من پسر بزرگم تا چهلمش چشم رو هم نزاشت قسم میخورم گریه میکردم ها ولی چیزی ندادم بهش گیاهی اینا باید تحمل کرد من الانم یکیش دو سال و نه ماه یکیش ۲۰ روزس
ببر دکتر خیلی بهتر میشه قطره میدن
کولیک داره عزیزم
باید قطره بدی اونم دکتر تشخیص میده
من دخترم توی ماشین خیلی آروممیشد
قنداقش کن،،، من یادمه همون روزای اول مامانم خیلی کم چهار زیره و ترنجبین هم فک کنم قاطی چهارزیره میکرد در حد کم بهش میدادیم و دل دردش آروم میگرفت و بعد با قنداق چسبی ها قنداقش میکردیم
شاید گشنش
یا دلش درد
نبردیش دکتر؟پدی لاکت میدن فک کنم
خدا به دادمون برسه فقط.. تاپیک اخرم ببین
کلا نوزاد تا ۴۰ روز خوابش اینجوریه
بعدش کم کم درست میشه
از گهواره استفاده کن
قنداق کن
بی بی کر بده
من میدم به پسرم. کلا میگن باد شکم بچه رو آروم میکنه.
میتونی آخر شب برید تو ماشین خوابش کنید.خوابش میبره
غذای نفخ دار نخور دلش درد میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.