خانوما چرا پسرم تا شیر میخوره سکسکه میکنه

۵ پاسخ

چون آروغشو نمیگیری عزیزم

رفلاکس ندارع ، برای من سکسکه زیاد می‌کنه رفلاکس داره

دختر منم تا حدود ۵ ماهگی اینجوری بود بعدش دیگه رفلاکسش خوب شد خیلی وقته سکسکه نمیکنه

بخاطر رفلاکس هست
موقع شیر دادن یکم به بدنش شیب بده زیر سرش تا کمرش بالا تر باشه از پایین تنه‌ش

سیر شده

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی