چون آروغشو نمیگیری عزیزم
رفلاکس ندارع ، برای من سکسکه زیاد میکنه رفلاکس داره
دختر منم تا حدود ۵ ماهگی اینجوری بود بعدش دیگه رفلاکسش خوب شد خیلی وقته سکسکه نمیکنه
بخاطر رفلاکس هست
موقع شیر دادن یکم به بدنش شیب بده زیر سرش تا کمرش بالا تر باشه از پایین تنهش
سیر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.