۷ پاسخ

اوخدا🥺 ناخناشو بگیر🙊 زخمی میکنه خودشو

ناخونهاش بگیر

چی بهتر از این دیگه چی میخوای😐

دست راستش رو سر بچه من😩

ناخوناشو خودت میگیری؟من نگرفتم اصلا میترسم انقد بلند شده هم خودشو داغون کرده هم منو
خواهرشوهرم بلده بگیره که اونم نمیاد

ناخناش چه بلند و قشنگه😍✨️

خوبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان آراد و‌ هیراد مامان آراد و‌ هیراد ۱۲ ماهگی
مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی