وای منم دارم تکونای نی نیم خوبه توی انومالی هم طول سرویکسم ۳۵ بود الان چند روزه زیر شکمم درد میکنه البته خیلییی شدید نیس ولی خو درد میکنه نمیدونم طبیعی هست یا نه
منم دارم سرویکسمم ۳۴بود ربطی بهش نداشت
سرویکست پایین نیس؟
منم هفته ی بیستم هستم و درد زیر شکم دارم فک کنم طبیعی باشه
اگه طولانی نباشه اره فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.