درد زیر شکم در هفته ۲۰ بارداری طبیعیه ؟

۵ پاسخ

وای منم دارم تکونای نی نیم خوبه توی انومالی هم طول سرویکسم ۳۵ بود الان چند روزه زیر شکمم درد میکنه البته خیلییی شدید نیس ولی خو درد میکنه نمیدونم طبیعی هست یا نه

منم دارم سرویکسمم ۳۴بود ربطی بهش نداشت

سرویکست پایین نیس؟

منم هفته ی بیستم هستم و درد زیر شکم دارم فک کنم طبیعی باشه

اگه طولانی نباشه اره فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۳ ماهگی
مامان تابان مامان تابان ۳ ماهگی
مامان گل پسر🩵🤰🏻 مامان گل پسر🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ ماهگی