۷ پاسخ

از ۳۷ بچه دیگه دستگاه نمیره ولی برای سزارین اکثر ۳۸ هفته انجام میشه که وزن بچه هم یکم بالا بره

فکر کنم از سی پنج هفته به بعد مشکلی نباشه

نه من ۳۸ هفته و ۴ روز زایمان کردم همه چیش خوب بود

من ۳۶ بدنیا آوردم دخترم هیچ مشکلی خداروشکر نداشت کاملا سالم

نه چه زودی من ۳۷ هفته ۶ روز اولی رو به دنیا اوردم همه چی کامل بود ان ای سیو هم نرفت وزنشم بالا بود

37 هفته هم بدنیا میارن بچه ها کامل و اوکین

۳۸ هفته تمام سزارین کردم‌، بچه هیچ مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان محیا بانو مامان محیا بانو ۴ ماهگی