خانوما اگه کسی دیابت بارداری داشته باشه سزارین میشه؟ 🤔

تصویر
۲ پاسخ

من دیابت بارداری داشتم ، وزن پسرم زیاد شد موقع زایمان
تو ۳۸ هفته دکتر نامه سزارین داد

به خاطر سزارین شدن نری زیاد بخوری دیابت بگیری 😂😂
به جز وزن بچه خطرهای دیگه هم

نه
من داشتم طبیعی دنیا اومد

سوال های مرتبط