خدالعنتشون کنه ک دیگه زندگی نذاشتن برامون
وای و حیف برای ایرانم💔💔💔
طفلی بچه هامون ، از این آینده نا معلوم
من مای بی بی شورتی میخرم 870
وای یا خدا. اخرین بار ۳۵۰ بود پسرمو از پوشک گرفتم😑😑😑
مامانا این هشتکا چیه جدیدا میبینم پایین سوالا میزنن؟ 🤔
حالا بچه رو از پوشک بگیریم بقیه چیزا رو چیکار کنه آدم مواد غذایی و شوینده و هزاران هزار چیز دیگ دوتا قطره مکمل میری از داروخانه بگیری یک میلیون خورده …
منی ک تازه دارم کیاشا میگیرم از پوشک ولی پسر دومم ی ماه دیگ دنیا میاد 🤣😭
والله بخندیم گریه کنیم
باز خواهر خوب خریدی
من خریدم بسته ای ۹۰۰
من امروز خریدم ۷۳۰. از جایی که قیمت هاش مناسب تره. من درطول روز خونه خودم دیگه پوشک نمیکنم فقط شبا و جایی که میریم پوشک میکنم. تو مصرف پوشک هم باید صرفه جویی کنیم!! حالا بازم بچه های ما بزرگترن اونی که نوزاد داره باید چیکار کنه؟ خدا لعنت کنه باعث و بانی گرونی هارک
طفلی اونایی ک نوزاد دارن 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.