فرزند فرزندپروری بچه پوشک تب مای بیبی

تصویر
۹ پاسخ

والا بنظر من قشنگترین کار دنیا عمل کردن بینی
اگه بینیت احتیاج داره حتما عمل کن
من تو نامزدی عمل کردم ۶ سال پیش

خواهر من دماغش فقط غوز داشت ازفرمش راضی بود
پارسال عمل کرد عاااااالی شدهههههه
عمل کن پشیمون نمیشی
البته تا شش ماه. ورم داره

روی صدا که اصلا تاثیر نداره.. ولی تا یه مدتی گرفتگی بینی و اینا میگن عادیه

۱۰ روز اول با بچه یه نفر کمکی باشه باید. من ۳ ماهه عمل کردم

با بچه که خیلی سخته

والا اطراف مابالای ۲۰نفرعجل کردن هنوز بعد ده سال نه صدا تاثیری داشته نه کج شده خیلی خوشگلترازقبلشون شدن .منم اتفاقامیخام برم فقط پسرم شیطونه میترسم

من پسرم ۲ ساله بود عمل کردم و اصن تو دماغی نشده صدام و اینکه پسرم زیاد سمتم نمیومد و تا دو سه‌ماه اصن بلندش نمیکردم یا بغلش کنم

منکه صدتادورورم هستن بخدا همشونم پیش مشهورترین دکتر و گرونترینو بعد چندسال یا بدفرم شده کج شده صدا ک صددرصد تو دماغی میشه

منم دقیقا مثل توام
نمیدونم چه کنم☹️

سوال های مرتبط

مامان 🍓kayan🍓 مامان 🍓kayan🍓 ۲ سالگی