فرزند فرزندپروری بچه پوشک تب مای بیبی

تصویر
۹ پاسخ

خانواده شوهر باشه ارایشگاه نباشه که نمیشه

حتمااا برو حرف خودت درسته...وقتی هزینه لباسم نداری پس یه آرایشگاه رو برو حتما

برو عزیزم
هزینه فدای سرت زنی که خرج داره ارج داره

بنظرم موهات برو ارایشگاه ولی ارایش خودت انجام بده

آره حتما برو حتی اگه اونا آرایشگاه نرن بازم تو برو

چنده پول ارایشگاه

حتما برو من شوهرمو عادت دادم چه عروسی فامیلا خودم باشه چه فامیلا اونا ، چه دور باشه چه نزدیک حتما هم لباس و کیف و کفش جدید میگیرم و هم میرم ارایشگاه

حتما برو اصلا مراسمات سمت شوهر نگاه نکن اونا میرن یا نه حتما برو

حتما برو مگگه میشه نری

سوال های مرتبط

مامان 🍓kayan🍓 مامان 🍓kayan🍓 ۲ سالگی