#فرزند پروری
#پوشک
#بچه
#مای بیبی

تصویر
۸ پاسخ

فک‌نکنم اروم باشه ما سمت جنوب غربیم تقریبا خوبه ولی سمت تهرانپارس و غرب و شرق رو زیاد میزنن

منم از خونه و زندگی و همسرم دورم خیلی دلم تنگه 😭😭😭😭 خداکنه تو همین عید تموم بشه جنگ . چون ما غرب تهرانیم غرب هم همش دارن میزنن شوهرم میگه صلاح نیست الان برگردی ☹️☹️☹️☹️

دقيقا منم خونمون نيروهواييه ٢٠ روزه خونمو نديدم دگ رد دادم همش گريه ميكنم افسرده شدم
ولي عين چييييي هم ميترسم برگردم
شوهرم يه هفته رفت خونه واسه كارش ميگفت خيلييي صدا مياد خونمون بدجاييه ميگفت هم شيشه ها ميلرزيد هم خود خونه خيلي ميلرزيد
به هواي شاهان ميترسم برگردم
ميترسم با صداها بترسه بهو زبونش بگيره لكنتي شه بچه 😭😭😭

اگه خونتون نزدیک جای نظامی نیست مشکلی نیست
ما بک هفته هست برگشتیم اصلا اذیت نشدیم

ما با این که نوشهر ویلا داره بابا کلا ۴ روز رفتیم
هیچ جا خونه ادم‌نمیشه

نه بابا اپضاع تهران خوبه

عزیزم من اصلا اهل تهران نیستم نمیدونم اونجا چه خبره خودم بندرعباس زندگی میکنم دوهفته نبودم تازه برگشتم بندر .به نظر من اگر جایی رو داری که امنه خودتون راحتین فعلا نرو چون با هر صدایی ی دور ادم فروپاشی میکنه .ما هم داریم فردا برمیگردیم .تازه بندر اروم تر از تهرانه از صبح حدودا ۶ بار زدن .

دقیقا منم خیلی دلتنگ خونمم کاش هر چه زودتر تموم شه این شرایط

سوال های مرتبط

مامان ساجده و تودلی مامان ساجده و تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری