۱۰ پاسخ

عزیزم من ۱۸ هفته طول سرویکسم ۳۱ بود دکتر چیزی بهم نگفت ک لب مرزه منم فعالیتم زیاد بود
تا ۲۸ هفته که رفتم اینم خودم گفتم تکرر ادرار دارم حس میکنم سربچه ام پایینه و اینا ک دوباره چک کرد و گفت شده ۲۷ گفت خیلی رعایت کن کار سنگین نکن و نزدیکی نکن حتی بهم آمپول هم نداد فقط شیاف پروژسترون
یکماه کامل استراحت کردم کارهای خونه ام رو چون همسرم نیست مامانم و مادرشوهرم انجام دادند ۳۲ هفته و ۴ روز بودم که رفتم سونو دکتر تعجبش برد گفت طول سرویکسم زیاد شده و شده بود ۳۲ ک گفت خوبه و فقط همون پروژسترون رو شبی ۱ عدد دارم میزارم
استراحت خیللللی مهمه فقط استراحت کن امروز خدا روشکر ۳۳ هفته و ۳ روز بودم

خیلی فعالیت داری؟

استراحت مطلق کن
زیر پات بالش بزار اصلا کار سنگین نکن دسشویی فرنگی استفاده کن

منم ۲۷ شده
تا هفته شما از ۲۵ هم کمتر میشه دیگه😞
استراحت مطلق شدم شماهم استراحت مطلق شید هیییییچکاری نکنید فقط برا سرویس بلندشید

واسه من ۲۷ بود
با شیاف و آمپول بله دو روز دیگه زایمانم هستش
دکتر به من استراحت نسبی هم داده بود نمیگم صد در صد رعایت کردم چون بیرونمو میرفتم و کارهامم میکردم ولی شما لستراحت بکن ریسک نکن

نگران نباش من از انومالی ۳۰ بودم ۲۶ هفته ۲۶ میل شدم خداروشکر فعلا تا اینجا رسوندم استراحت کن آمپول و شیاف بذار

۳۳ هفته چند کیلو بود؟؟؟
چقد دستگاه موند؟جنسیتش چی بود؟

چه علائمی داشتی؟

چرا من امروز رفتم گفتم چنده سرویکسم گفت خوبه بعد توی برگه اندازه نزده برای همین رفتم

استراحت کن انشالله میره بالا 🤲

سوال های مرتبط