عه آریا هم همینه
فکز نمیکردم یه عارضه یا مشکلی باشه حتی چه برسه به اینکه بقیه هم درگیرش باشن
اریا حتی یه وقتا به من میگه بومیدی
حالا یهو فکز میکنم میبینم مثلا یه ساعت قبلش قهوه خوردم یا قرص
یا بادوم زمینی
از فاصله ۳۰سانتی سریع تشخیص میده
و دقیقا اوق میزنه چیزی که نمیخواد رو بدی🥲🥲فکز نمنم درمان داشته باشه ها
چقدر جالب من خودم دقیقا همه این علائم دارم😂
تخم مرغ. گوشت. به هیچ عنوان نمیخورم البته دوساله اینطوری شدم به شدت به بو ها و طعم ها حساسم
حتی بعضی وقتا فک میکنم اب از شیر میاد بو میده ظرفا بو میده همش درحال شستشویم هیچ غذایی جز برنج نمیتونم بخورم حالم بد میشه
ببر گفتار درمان حوزه بلع
زودتر نتیجه میگیری
آره.
یعنی درمان داره؟؟نمیدونستم
میشه بپرسم ینی چی بیش حس بویایی ؟
دختر من داره به سختی پی پی میکنه
آره دختر من داشت
رفتیم کاردرمانی با ماساژ خیلی بهتر شد البته تو خونه هم خیلی مسی پلی انجام دادیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.