۷ پاسخ

نه عزیزم بد نمیشه من خودم بیشتر موقعه با اب درست میکنم

سلام عزیزم میشه خصوصی بهم پیام بدی من نمیتونم بهت پیام بدم چند تا سوال ازتون دارم

ن گلم

نههه اتفاقا خیلییی بافتش قشنگ میشه

نه بد نمیشه ولی باشیر خوش مزه تر میشه اگه شیر نداری بجاش ماست بریز خیلی خوشمزه میشه

نه فک نمیکنم بد بشه

هیشکی جواب نداده یعنی بد میشه واس همون جواب نمیدین؟ اگه اره این پیامو لایک کنید😑

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز ۲ سالگی
مامان فرشته های دوقلو مامان فرشته های دوقلو ۲ سالگی