من یکم ابجوش میریزم رو چار پنج دونه میجوشه نرم میشه میدم میخوره
برگه ها رو بریز تو کاسه ابم بریز تا روشو بگیره ، چند ساعت بمونه نرم نرم میشه هم خودشو بخوره هم آبش ، البته زیادی اسهال اوره
ما خیس میکنیم با آب یکم.نرم میشه آبشم خوشمزه
اما برادخترم نرم هست برگه ها،همینجوری میدم میخوره
مرباش کن عالیه مزش حالا چرا میدی اگه خوبه تا منم بخرم
با روغن حیوونی و یه کوچولو آب بپز یکم شکر بزن خیلی خوشمزه میشه با نون میشه بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.