۱۳ پاسخ

تی شرت آستین کوتاه با شلوارک

تی شرت استین کوتاه شلوار

بادی
رامپر
تیشرت شلوارک یا شلوار

من رکابی و آستین دار
میترسم یه دونه تنش کنم سردش بشه

خنک تیشرت یا بادی میپوشه با شلوارک یا رامپر

غروب بردمش حموم آستین بلند شلوار با جوراب ولی روزای عادی تاب شرت

خنک خنک

روزها تیشرت شرت شب ها روی همونا یک آستین دار با شلوار

تیشرت با شلوارک و کولر هم روشن

تیشرت شلوارک یا زیرپوش با شورت

تیشرت شلوارک

تاب شورت

تیشرت شلوارک

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی