۷ پاسخ

به نظرم به شبرخشک نیست
ژن ربط داره

بلههههه

اره خوب بوده روی هربچه یجوره دختر من الان تازه شده ۸ماه ۹کیلویه۲۸۰۰ب دنیا اومد

والد بودن تلخ و سنگینه،ولی ارتباط با کودک هست که زندگی زیبا میکنه.
خوشحال میشم کانال کودکانه ام دنبال کنید دوست عزیزم
ble.ir/join/FsjenJBzjr

اپتامیل نمیدونم ولی من نان میدم وزن دهیش عالیه

سوال منم هست دو سه نفری که بچشون تپلی بوده سوال کردم گفتن آپتامیل میدن
منم یک هفتس دارم آپتامیل میدم البته به دستور پزشک برای استپ وزنی دخترم🤦🏻‍♀️

من تازع گرفتم ولی هنوز ندادم وزن دهیش برای دخترم عالی بود

سوال های مرتبط