۱۲ پاسخ

نه شیر نده.چند بار بدوش بریز دور.فعلا شسر خشک بده.من شوهرم فاویسمه.حتی بوی باقله هم حالشو بد میکنه چه برسه بخوره

اصلا تا دورز بهش شیر نده عزیزم پسر منم فاویسم داره دکتر گفت تا دورز شیر ندم اگر اشتباهی مصرف شد

از کجا بدونیم حساسیت داره یا نه منم خوردم باقالی پلو

شیر خودت نده، بدوش بریز دور اگه فاویسم داره خطرناکه

امشبو شیر خشک‌بده

زنگ بزن ۱۱۵ بپرس

با ی چیز دیگه امشب بگذرون
یا شماره درمانگاه...چیزی نداری بپرسی

ن اصلا نده

چند ساعت نده هی شیرتو بدوش بریز بیرون چند ساعتی بهش شیشه شیر بده

چطور تشخیص دادین فاویسم داره ؟

حساسیت داشته باشه نباید تو شیردهی مصرف بشه فک کنم باید بدوشی بریزی بیرون

نمیدونم میخای چند ساعتی نده اگه شیشه میخوره

سوال های مرتبط