۵ پاسخ

منم داشتم چندتا شیر خشک که به پسرم نساخت پلمپ هم بودن بردم دادم بهزیستی عزیزم اگ دیدی فروش هم نرفت ببر بده ثواب داره

رایگانه؟

قیمت این شیرخشک با سهمیه چقدره؟؟

چند میدی گلم من شوهرم کارگره

چرا ندادید دیگع بهش

سوال های مرتبط