۵ پاسخ

منم12 تا اپتاميل ساده٢ دارم هركي خاست بگه قيمت سهميه ميدم

منم ۲۴تا نان پرو دارم هر کی خواس بگ۲۵۰ رو‌سهمیع

من ۴تا اپتامیل پرونوترا دارم خرکس خاس بگه

بچت خوب شده؟

کاش نزدیک بودم ازت میگرفتم ، میتونی ارسال کنی بگیرم ازت

سوال های مرتبط