۵ پاسخ

میگن هرکی شوختر هوای دلش بارونی تر

دقیقا من خودم افسردگی دارم و دارو میخورم و زیاد میخندم .ولی شاید اگه کسی بببینه بگه خوش به حالش

خنده را معنی زسرمستی مکن انکه میخندد غمش بی انتهاست

آره بخدا

دقیقااا

سوال های مرتبط