دکتر ب من استراحت مطلق داده چون یکمی فعالیت دارم با راه میرم میافتم لک و خونریزی
حالا میترسم ذیگه ۴۰ هفته بگذره ب دنیا بیاد
نمیدونم برم پیاده روی یا ن
مثلا امروز تعطیلی شوهرم بود رفتم پیاده روی با شوهرم شب افتادم دوباره لکه بینی
چند روزم هست شکمم سفت میشه
واقعا دیگه نمیدونم چی خوبه و وی بد😂
یعنی میشه توی ۳۸ هفته طبیعی زایمان کرد؟
والا من هر کاری میکنم دردم نمیگیره امروز از صبح نیم ساعت پیاده روی بعدش تو جوشانده بابونه و پنیرک نشستم بعدش دوش آبگرم و اسکات پله بالا پایین شدم رابطه بدون جلوگیری نیم ساعتم رقصیدم جوری که کمی پاهامو محکم تر زدم زمین الآنم میخام شیاف گل مغربی بذارم ببینم چی میشه امشب
عزیزم نمیشه بگی مثلا فلانی بخاطر پیاده روی زودتر زایمان کرده یا دیرتر
من خودم پیاده روی داشتم، رابطه، ورزش، پله ، 38 هفته معاینه تحریکی
اخرشم 40 هقته و 4 روز زایمان کردم
حالا یکی ممکنه با این شرایط 38 هفته زایمان کنه بستگی داره دهانه رحم هرکسی ممکنه زودتر یا دیرتر باز یشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.