۱۲ پاسخ

بله عزیزم بهش میگن همانژیوم یا بوسه فرشته تا دوسالگی از بین میره جای نگرانی ام نداره

عزیزززممم لباسش چه نازه چه برندیه؟

سلام عزیزم پسرمنم داره به دکترش نشون دادم گفت چیزی نیست خوب میشه نگران نباش😘

به مرور از بین میره

شبیه دون دونه حتما دکتر ببرش

اره عزیزم این اسمش بوسه فرشته یا خال توت فرنگی که نهایتن یک تا دوسالگی از بین میره ولی اینجا او این عکس انگار دونه زده ؟

مادرزادیه یعنی دختر منم داشت مو درآورد کامل دیگه پیدا نیست

وای عزیزم چقدر زیییاد اینطوریه من دخترم یه لک کوچیکه. خیلی به پشت خوابوندیش؟

عزیزم شاید حساسیته ببر دکتر

وای ببرش دکتر

انشاالله که میره بعدشم اصلا نگرانی نداره اون موهاش دربیاد اصلا دیده نمیشه داداش منم همینجوریه

دونه گرمی زده

سوال های مرتبط

مامان هانا و نینی مامان هانا و نینی ۱۶ ماهگی
مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۹ ماهگی