۷ پاسخ

عجب شامی هم بوده خودت بخور کیف کن بعضی روزا اشتها ندارن بچه ها

من پسرم ماستو اصلا نمیارم جلو چشمش بعد از غذاش میدم چون ماست ببینه غذای اصلیشو نمیخوره

پسر منم شام نخورد یکمی ارده شیره خورد

دختر منم شیر خورد فقط

دلوینم یه دونه تخم مرغ با یکم نون خورد

چه ظرف های خوشملی😍

دختر منم نخورد فقط خربزه خورد

سوال های مرتبط

مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 ۱ سالگی