بزار با آب دمای خونه عادت کنه.اگر سرد باشه هم برای کبد بده و هم عادت میکنه و همش باید آب خنک بدی
آب یخ برای کبدشون خوب نیست اگه دمای محیط میخوره همون و بده
آب تو یخچال اصلا برای بچه خوب نیست😲
منم آبی که هم دما محیط باشه میدم یا آب کوه جوشیده شده میدم یا همون معمولی نمیجوشونم درکل فقط آب کوه میدم
آب یخ و زیاد خنک نه
ولی معمولی روبه خنک
چون گرم بدم بدش میاد چون الان هوا گرمه
من دمای محیط میدم اینجا فعلا هوا سرده
سرد اگه بدید یبوست میگیره من پارسال آب سرد دادم چند روز به پسرم گفتم هوا گرم خنکش بشه یبوست شد
چه بطری خووشلییی😍👌🏻
الان که هوا گرمه اب خنک بده؛ اب جوشیده رو بزار سردشه و بعدم بزار یخچال
اگر دیدی خیلی خنک شده یکم اب قاطیش کن؛ ولی اب هم دمای محیط نده بهش بزار جیگرچیش خنک شه یکم😄
من تا الان آب ولرم میدادم الان که هوا گرم شده ولرم رو به سرد میدم ولی نه زیاد خنک
آب ولرم هم برای روده خوبه هم دستگاه گوارش
من جوشیده یخچالی و با جوشیده تو توکتری همیشه براش نگه میدارم قاطی میکنم میدم بهش
سر نمیخوره
یا فقط همین بیرونی میدم
من جفتشو میدم گاهی جوشیده بیرون گاهی یخچالی
من اب یخچال میدم. چون گرم باشه نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.