۷ پاسخ

اکثرا روشون نوشته یخچالی
چون قطعا دمای خونه ثابت و خنک نیست
من از چندتا متخصص سوال کردم گفت حتما بذار یخچال

نه .

اره عزیزم

آره الان هوا گرمه میذارم
آهن ک گفته باید تو یخچال باشه دیگه مولتیشم میذارم

من داخل در یخچال میزارم

آره عزیزم‌ روش نوشته باید بزاری یخچال

نه ولی جاش خنکه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۴ ماهگی