۲ پاسخ

مهوا چون خیلی شدید بود عفونت ادراریش بستری شد سفیکسیم تو سرم می گرفت
بعد ترخیصش هم دکتر شربت سفیکسیم داد که دورش تموم بشه

الهی بگردم آزمایش دادی

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی . یلدا مامان امیرمهدی . یلدا ۲ سالگی