۷ پاسخ

متفورمین من میخورم بخاطر اون نیس هیچوقت من که تهوع ندیدم عزیزم

منم چند دوزه متفورمین میخورم معده م اذیته و سردرد دارم، اوابوست هم سنگینه که باید با شکن پر بخوری

من می‌خوردم ب شدت اسهال میشدم و بی حال

بخاطر متفورمینه عزیزم

کار متفورمینه

دمیترون هم بخور خب

منم بالا میارم ویروس جدیده

سوال های مرتبط

مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته بیست‌وپنجم بارداری