متفورمین من میخورم بخاطر اون نیس هیچوقت من که تهوع ندیدم عزیزم
منم چند دوزه متفورمین میخورم معده م اذیته و سردرد دارم، اوابوست هم سنگینه که باید با شکن پر بخوری
من میخوردم ب شدت اسهال میشدم و بی حال
بخاطر متفورمینه عزیزم
کار متفورمینه
دمیترون هم بخور خب
منم بالا میارم ویروس جدیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.