۱۴ پاسخ

من از ۵ پریودی دوفامد خوردم رفتم سونوگرافی گفت فولیکول نداری

حالا من رفتم سونو فولیکول غالب داشتم دکتر گف از ۱۵سیکل شروع کن دوفامد بخور کمک میکنه تخمک آزاد بشه

اگه دوفامدواس اقدام ضررداشت که دکتراواس اقدامیانمینویسن خواهر.چرا این چیزاروباورمیکنین.من باهمین دوفامدالان سومین بچموباردارم

من ماهی که دوفامد خوردم باردار شدم چرت میگه
بنویس براش چرت نگو خیلیا اون ماهی که دوفامد خوردن حامله شدن

منم بادوفامدباردارشدم ۳ ماه مرتب خوردم جواب داد

اینا چرند من ماهی ک دوفامد خوردم باردارم شدم ربطی نداره

تو اقدامتو داشته باش توکل کن به خدا

عزیزم اینا همه چرت هستن خدا بخاد دوفامد چیکارس گلم

دوفامد رو ادامه بده قط نکن

دوفامد جلوی تخمک گذاری رو نمیگیره نگران نباش

دوفامد چیکار ب کیست داره چرت گفته

ولی من کیست داشتم دکتر بهم دوفامد داد خوب شدم

مگه هوش مصنوعی کارمیکنه؟؟

لطفا بگید چیکار کنم قبلا هم کیست فولیکولار داشتم 😭😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط