۲ پاسخ

شکر سرخ از عطاری معتبر بگیر، یکمی با ابجوش حل کن روزی چندبار بده، عالیه... من تا این سن هنوز ازین داروهای،پرعوارض ندادم.... شکر سرخ عصای،دستمه واسه همه چی بکار میاد

کوریزان برای سن پسر شما اصلا منطقی نیست عزیزم مناسبش نیست ترجیحا پلارژین بده کوریزان خیلی خیلی قویه بیشتر از دو سال ب بالا میدن توجه کن ب بچه میدی بیهوش میشه پنج دقیقه بعدش

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی