خودت بایدانتخاب کن یاشیرخودت .یاشیرخشک..اگه دوتاش بدی متنفرمیشه ازشیرهیچکدوم نمیخوره شیرخشک بهتر بچه که شیرخشک هستن درآینده کمترعصبی هستن...
چنتا موردوامتحان کن ، اول ببین کولیک یا رفلاکس نداشته باشه که درمان بخاد بعدش شیشه شیرشو عوض کن در نهایت نشد خود شیرشو عوض کن ، نخوردنش یه دلیلی داره پیداش کن با اشتها آور خوب نمیشه نوزاد 🤗
وای چقدبده
منم بچم اینطوری بودالان خداروشکربهترشده
با تجویز پزشک بهش مولتی و نئوزینک بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.