۴ پاسخ

خودت بایدانتخاب کن یاشیرخودت .یاشیرخشک..اگه دوتاش بدی متنفرمیشه ازشیرهیچکدوم نمیخوره شیرخشک بهتر بچه که شیرخشک هستن درآینده کمترعصبی هستن...

چنتا موردوامتحان کن ، اول ببین کولیک یا رفلاکس نداشته باشه که درمان بخاد بعدش شیشه شیرشو عوض کن در نهایت نشد خود شیرشو عوض کن ، نخوردنش یه دلیلی داره پیداش کن با اشتها آور خوب نمیشه نوزاد 🤗

وای چقدبده
منم بچم اینطوری بودالان خداروشکربهترشده

با تجویز پزشک بهش مولتی و نئوزینک بده

سوال های مرتبط