۶ پاسخ

روش ۴ در ۴ بهترینههه تو روز ۶ هستم

من دخترم رو سرگرم میکنم ابمیوه میزارم تو شیشه‌ش،پاستیل میدم بازی میکنیم در طول روز یادش میره شبا فقط میخوره با صبح

تدریجی بگیر بابا.
مثلا اگر قبلا هر ۳ ساعت میدادی کن ۴ ساعت یا ۵ ساعت کم و کم تر کن مخصوصا عصرا ببرش بیرون تایم شیر ندادن هی بیشتر کن
بعد بگیرش اینجور گناه داره

زوووووودههههه

چه اشتباهی
اگر نمیتونید تحمل کنید فعلا از شیر نگیرید
تسلیم شدن بدترین کاره

باید تدریجی بگیری بعضی بچه ها یهویی روشون جواب میده بعضیا تدریجی ... برای پسر من تدریجی جواب داد الان روزی ۲بار میخوره صبح و بعدازظهر انشالله تا ۲سالگی

سوال های مرتبط