خوب همه بچه ها همینن برا منم همینه
دختر خوب زمان میگیره هنوز تعادل نداره واسه همین موقع نشستن خودشو میده جلو که بتونه بشینه تروخدا واسه این چیزا دیگه به خودتون استرس ندین
نه عزیزم دختر منم همین بود کم کم درست میشه بهش فشار نیار فقط گاهی وقتا بغلت بذاربشینه خودت کمکش کن خم نشه یا متکا بذار دوتادورش که خم نشه نذار زیاد بمونه اذیت میشه
خب پسر منم همینطوره هنوز مستقل نمیتونه بشینه
خدایی چه انتظاری از بچه هفت ماهه داری.اون اول خم میشه بعد کم کم یاد میگیره از منم اینجور بود والا
پسره منم اینجوریه
واه یه قل منم همینطوره . چه توقعاتی از یه هفت ماهه دارین
نه اون هنوز تازه داره یاد میگیره
طبیعیه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.