۹ پاسخ

چهارماه اقدام حامله شدم ولی قلب تشکیل نشد
الان باز اقدامم دوماهه

پنج یا شیش
تنبلی ام داشتم

دوسال اقدام ولی هنوز خبری نیست💔

من بعد هف هش ماه اینا خیلی سبک تغذیه رو رعایت میکردم ماه آخرم اسید فولیک و زینک طلایی خوردم شدم نمی‌دونم تاثیر داشت یانه ولی شدم

من بعد از یک سال و نیم

بعد ۴سال اقدام.. دوبار ای یو ای و یبار ای وی اف هنوزم باردارنیسم😭البته امروز دهم ای وی افم بود بی بیچک منفی شد

من بیچاره. یه گوهی خوردم یبار رابطه داشتم پنجمی هم دارم به دنیا میارم

۱/۵ ساله اقدامم هنوز خبری نیس

ده سال اقدام ..

دعا کنید برام سالم به دنیا بیاد

هفته آینده ان تی دارم .

سوال های مرتبط

مامان منتظر لطف خدا مامان منتظر لطف خدا هفته شانزدهم بارداری
مـامان اینده🥺 مـامان اینده🥺 قصد بارداری