چهارماه اقدام حامله شدم ولی قلب تشکیل نشد
الان باز اقدامم دوماهه
پنج یا شیش
تنبلی ام داشتم
دوسال اقدام ولی هنوز خبری نیست💔
من بعد هف هش ماه اینا خیلی سبک تغذیه رو رعایت میکردم ماه آخرم اسید فولیک و زینک طلایی خوردم شدم نمیدونم تاثیر داشت یانه ولی شدم
من بعد از یک سال و نیم
بعد ۴سال اقدام.. دوبار ای یو ای و یبار ای وی اف هنوزم باردارنیسم😭البته امروز دهم ای وی افم بود بی بیچک منفی شد
من بیچاره. یه گوهی خوردم یبار رابطه داشتم پنجمی هم دارم به دنیا میارم
۱/۵ ساله اقدامم هنوز خبری نیس
ده سال اقدام ..
دعا کنید برام سالم به دنیا بیاد
هفته آینده ان تی دارم .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.