چنددقیقه آردبرنج رو چراغ باشه واسه فرنی

۳ پاسخ

با شعله خیلی کم بزار یه چهل و پنج دقیقه ای باشه چون اگه یوقت حل نشه باعث دل درد بچه میشه

تا وقتی به غلظتی ک میخوای برسه

یعنی چی رو چراغ باشه ؟؟

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱۷ ماهگی