۱۰ پاسخ

به نظر خودت خوبه یابد؟

خودت چی فکر میکنی مامان هامین

نه کمه🤪

عالیه عزیزم.

سوال منم هست قد دو سالگی رو خوابیده میگیرن یا ایستاده؟

قدش ایستاده یا خوابیده

آره

قد ایستاده بود؟؟؟؟

عالی عزیزم خداحفظش کنه

دوسالگی واکسن نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان میران و💙تودلی مامان میران و💙تودلی هفته شانزدهم بارداری