۶ پاسخ

والا عالیه😐 ماشاالله
پسر من قدش خوبه ولی وزنش ۱۱ 🥲

ماشاالله ،ژننیکی هم حتما هست خودتون قد بلندین؟

سلام دقیقا پسر منم همین بود
ماشاالله دخترت قد بلنده

ماشاءالله قدش خیلی عالیه چیا میدی بهش

مکمل چ مارک هایی میدی؟

عالی

سوال های مرتبط

مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ سالگی
مامان آوا🧚‍♀️ مامان آوا🧚‍♀️ ۲ سالگی