شرایطت مثل منه 🫠🫠🫠
چاره کاره نینیت ،فقطططط قطره ی اینفاکول عزیزم✌🏻اب رویآتیش ،معجزه میکنه برای دل درداش یجوری آرومش میکنه و ارامش بهش میده کهههه حدددد ندااااره ……برای من تا ۸-۹ ماهگی معجزه کرد من از دوماهگی بهش میدادم
گرون هست ولی واقعا ارزشش رو داره
بهش شربت ایزو کولیک بده عالیه برای دلدرد و نفخ
گریپ میکسچر خارجی بهش دادی؟
خودت چیز نفاخ نخوردی این مدت؟
شکمش رو با روغن ماساژ بدی،در جهت عقربه های ساعت
پاهاش رو باز و بسته کن توی شکمش،اروم اروم
قطره جواب نمیده،عوض کن داروهاشو
ولی از سرخود چیزی ندی،دم کرده و عرق و اینچیزا رو نده،معده بچه بهم میریزه
چیزای نفخ دار نخور عزیزم ،گرمیجات بخور ببین تاثیر داره ؟برای دندونای پسرتم پماد دنتول بگیر بزن ب لثه هاش عالیه بیحس میکنه اذیت نمیشه زیاد ،یا قطره استامیوفن بزن براش
توروخدا ب بچه سه ماهه نبات داغ و دمنوش ندید گناه داره اون هنوز خیلی کوچیکههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.