۸ پاسخ

شرایطت مثل منه 🫠🫠🫠

چاره کاره نی‌نیت ،فقطططط قطره ی اینفاکول عزیزم✌🏻اب روی‌آتیش ،معجزه میکنه برای دل درداش یجوری آرومش میکنه و ارامش بهش میده کهههه حدددد ندااااره ……برای من تا ۸-۹ ماهگی معجزه کرد من از دوماهگی بهش میدادم
گرون هست ولی واقعا ارزشش رو داره

بهش شربت ایزو کولیک بده عالیه برای دل‌درد و نفخ

گریپ میکسچر خارجی بهش دادی؟

خودت چیز نفاخ نخوردی این مدت؟

شکمش رو با روغن ماساژ بدی،در جهت عقربه های ساعت
پاهاش رو باز و بسته کن توی شکمش،اروم اروم
قطره جواب نمیده،عوض کن داروهاشو
ولی از سرخود چیزی ندی،دم کرده و عرق و اینچیزا رو نده،معده بچه بهم میریزه

چیزای نفخ دار نخور عزیزم ،گرمیجات بخور ببین تاثیر داره ؟برای دندونای پسرتم پماد دنتول بگیر بزن ب لثه هاش عالیه بیحس میکنه اذیت نمیشه زیاد ،یا قطره استامیوفن بزن براش

توروخدا ب بچه سه ماهه نبات داغ و دمنوش ندید گناه داره اون هنوز خیلی کوچیکههه

سوال های مرتبط