۱۱ پاسخ

برا منکه نشد سر دخترم بعضیا هستن اره اولین اقدام میشن

واسه ما شد

صدرصد

بله ما طبیعی جلوگیری میکردیم پارسال 13 رجب فقط اقدام کردیم وشد خدا یه پسر بهم داد بعد دوتا دختر اسمشم میخوام بذارم سید علی 😍

بله چرا نشه، زنداییم 4 تا بچشو با اولین رابطه باردار شد

اره امکانش زیاده

آره امکانش هست من سر دخترم با یه بار شد ولی الان دو سه ماهی اقدام کردم نشد

بله خیلیا شدنچ

برا ما که شد😬

۵۰ ۵۰ هست بستگی به بدن داره

امکانش هست

سوال های مرتبط