پس فقط میتونم بگم خدابخیر بگذرونه 😫
متاسفانه نه همین امروز بعد از ظهر این پروژه من برای گرفتن نامه سزارین اجباری با وجود تپش قلب بالا و افتادگی دریچه میترال با شکست خیلی سنگینی مواجه شد و به قول یسریا گ.و.زو برگشتم خونه😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃 گفتن برو زورتو بزن از هر۱۰ زن ۸تاش اینجوریه
قبلا ک سزارین بیهوشی کامل بود باید اول ضربان رو پایین میاوردن
الان ک بیحسیه نمیدونم قضیش چطوره
من حمله پانیک دارم ضربان قلبم تا ۱۶۰میره دکتر گفته سزارین باید بشم
در روز ک بخوابم بدتررر نباید بخوابم شروع میکنه باز
منم دارم و دو سع سال قرص مصرف میکنم
اخه من شنیدم تو زایمان طبیعی فشار میاد رو قلب حال ادم بد میشه
منم دارم نمیدونم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.