۱۱ پاسخ

خودش میگع میبرمش
ولی چندساعت بیرون باشیم خودشو نگه میداره تا بیایم خونه

ببین اگر جیش خالی داشته باشه که راحته من شلوارشو نصفه درمیارم میگیرمش رو دستم جیش کنه
ولی وای و امان از پیپی
توی عمرم بدترین عذابم پیپی کردن بیرونشه یک بار ابنبات به دست ربع ساعت رو دستم گرفتم که پی پی کنه حالم از خودم به هم میخورد اونم عین خیالش تبود ابنبات لیس میزد و پیپی میکرد🤯🤯

من لباس اضافی و دمپایی برمیداشتم ... کل پاساژ میشد جیغ منو پسرم . داشت جیشش میریخت اما توالت نمیومد ،آخر سر دید یه دختر کوچولو داره میاد جیش کنه ،راضی شد ... الانم خیلی وقته نرفتیم اما توی راه مسافرت به هیچ عنوان توالت عمومی نیومد ،فقط کنار جاده به گلا آب داد🤦🌻

خودش خبر میکنه دیگ

بیرون دستشویی نمیره بدش میاد 😐

هیچی تا سوار ماشین میشیم. خونه خواهرم دم دسته. تا میبینه نزدیک خونه اونا میشیم جیغ میزنه جیش دارم جیش دارم. بدویی خودمون رو میرسونیم خونشون و میبریم دستشویی و اونجا میگه جیش ندارم من میخوام اینجا بمونم. هر وقت بیرون میریم این ماجرا رو دازیم

من از اول هم روز هم شب هر دو رو با هم از پوشک گرفتم برای بیرون هم اصلا پوشک نکردم پسر بزرگم هم همینطور

هرموقع بگه هرجا ک باشم سرپاش میگیرم.ولی معمولا خودش نگه میداره و نمیگه.ی دست لباسم همیشه همراهم هست.بیرون میرم مایعات خیلی کم میدم ک دستشوییش نگیره

روزای اول پوشک میکردم بعد دیگ خودش می‌گفت یا ازش میپرسیدم

همیشه یه دست لباس اضافه دارم اگه برا سه یا چهار ساعت برم لازمه
بعد دخترم وقتی دستشویی داشته باشه میگه میبرم دیگه اصلا خودش رو خیس یا کثیف نمیکنه

خودش ميگه دستشويي داره ميبرمش

سوال های مرتبط