ی مدت رعایت کن بعد دوباره باید چک شی نیومد پایین باید دارو مصرف کنی
برو دکتر دارو میده
متفورمین
دستگاه منم خریدم اصلا دقیق نیست
سلامت بچه واجب تره
ازاد برو یک ازمایش قند دومرحله ای بده
بالا بود برو دکتر
چون آب دورجنین زیاد میشه
بعد خدایی نکرده کیسه ابت رود میترکه یا جفت جدامیشه
دیابتی هستی مادر باردار قندش از ۹۴بالا تر باشه دیابتی میشه
من سه مرحله ای و انجام دادم یک ساعتم بالا بود لب مرز، دو هفته رعایت کردم ازمایش دادم اومد پایین
ازمایش خون خیلی دقیق تر از دستگاهه،برای اطمینان بیشتر یه ازمایش بده یه مرحله ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.