میگم تو بارداری آب منی بریزه داخل واژن بده؟؟؟

۶ پاسخ

یکی دوبار عیبی نداره ولی مدوام خوب نیست هم عفونت میاره هم دهانه رحم باز میشه

بلی به مرور باعث نرم شدن دهانه رحم و زایمان زودرس میشه بهتره نباشه

من شنیدم میگن ممکنه باعث انقباض بشه ولی واسه خودم تاحالا پیش نیومده که انقباض بشم

بله خیلی هم بده

اصلا خوب نیس مخصوصا اوایل بارداری

باعث نرم شده دهانه رحم میشه میگن

سوال های مرتبط