۲ پاسخ

خود بهداشت بگين اگه مريض باشه خدايى نكرده نمى زنن

شاید سرما نخورده. بخاطر رفلاکس کیپ شده. قطره بینی بگیر بریز دماغش بچه نفسش تازه میشه

سوال های مرتبط